Ziraat bankası şikayet

Ziraat Bankası şikayet nasıl yapılır?

0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.

Ziraat Bankası nereye şikayet edilir?

Ziraat Bankası şikayet hattı aracılığıyla tüm şikayet ve taleplerinizi bankaya iletebilirsiniz. 444 00 00 – 0850 220 00 00 nolu telefonları arayarak bildirimlerinizi 7/24 gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca şikayetinizi bu form aracılığıyla yönetime iletebilirsiniz.

Ziraat Bankası personelini nereye şikayet edebilirim?

Merkezin Alo 170 hattını arayarak herhangi bir bankanın personelini şikayet etme için bilgilerinizi paylaşabilirsiniz.

Ziraat Bankası e mail adresi nedir?

Bankamız Genel Müdürlüğüne ve “İçeri Şehir” şubemize; … Bankamız [email protected] elektronik posta adresine; Bankamız www.ziraatbank.az sitesindeki "İletişim Formu" ile; Bankamız “Facebook” sayfasına yazarak.

444 00 00 nerenin numarasi?

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

0850 Ziraat ücretli mi?

Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi? 0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

BDDK ya neler şikayet edilir?

Vatandaşlarımız BDDK'ya bankalarla olan şu uyuşmazlıklarla da şikayette bulunuyor; kredili mevduat hesabı işlemleri, TMSF'ye devrolan bankalara ilişkin şikayetler. BDDK'ya, bankanızdan alamadığınız bilgi, belge, sözleşme örnekleri hakkında da şikayette bulunabilir, mütalaa talep edebilirsiniz.

About the Author

You may also like these